Як бути на зв’язку під час відключень
ЄЯк підготуватись
Продублюйте свої месенджери на засоби, що використовують стаціонарний інтернет (ноутбук, комп’ютер тощо).
Завчасно з’ясуйте стаціонарні телефони аварійних служб та контактні телефони органів держвлади та місцевого самоврядування.
Завчасно сплануйте з рідними та знайомими час і місце зустрічі у випадку критичної ситуації.
Як діяти, якщо відключення вже відбулося
Звертайте увагу на оповіщення від ДСНС та органів держвлади через ЗМІ (теле-, радіо, гучномовці) про місця збору, евакуації, укриття, харчування тощо.
Українці також мають можливість переключитися на мережу інших мобільних операторів у разі, якщо мережа одного з них недоступна, за допомогою внутрішнього роумінгу. Підтримуються SIM-картки Vodafone, Київстар та lifecell.
Аби скористатися функцією, потрібно вимкнути автоматичний вибір мережі в установках телефону
Android: Налаштування – мобільна мережа (або підключення) – оператор.
iOS: параметри – стільникові дані – вибір мережі.
Знайти та вибрати доступну мережу: Vodafone UA, UA-KYIVSTAR або LIFECELL.
Якщо підключитися не вдалося, спробувати ще раз або вибрати іншу мережу.
Після підключення перевірити можливість здійснювати дзвінки та надсилати SMS. При цьому тарифи не змінюватимуться.
Щоб спробувати вийти в інтернет через мережу "чужого" оператора, потрібно включити можливість підключення до мережі в роумінгу:
на Android ця функція називається "Передача даних у роумінгу" (у налаштуваннях мережі);
на iOS – "Роумінг даних" (у розділі "Стільникові дані").
Нагадуємо, при підключенні до внутрішнього роумінгу радять регулярно перевіряти, чи не з'явився зв'язок у "рідного" оператора. Повертатися до звичайних налаштувань зв'язку потрібно одразу, як тільки з'явиться така можливість.