Графік прийому
ГРАФІК
особистого прийому громадян та особистого прийому осіб, які потребують безоплатної первинної правової допомоги керівними працівниками райдержадміністрації на IІ півріччя 2021 року
№ з/п |
Прізвище, ім’я, по батькові (основні напрямки діяльності) |
Посада |
Часи прийому |
Дні прийому |
Перелік осіб, які беруть участь в прийомах громадян |
1 |
ПАНКОВ Андрій Вікторович керiвництво дiяльнiстю Краматорської районної державної адмiнiстрацiї |
голова районної державної адміністрації |
9.00-11.00 |
ІІ та ІV вівторок місяця |
начальник відділу правового забезпечення, запобігання та виявлення корупції, взаємодії з органами місцевого самоврядування райдержадміністрації, начальник відділу по роботі зі зверненнями громадян, радник голови райдержадміністрації, начальники структурних підрозділів (за запрошенням) |
2 |
БОЄВСЬКИЙ Сергій Олександрович питання у сферах пiдготовки та виконання районного бюджету, житлово-комуналпьного господарства, інфраструктури, мiстобудування та архiтектури, екологiї, надзвичайних ситуацiй, оборонноiї та мобiлiзацiйної роботи, внутрiшнього аудиту |
перший заступник голови райдержадміністрації |
9.00-11.00 |
І та ІІІ понеділок місяця |
начальник відділу по роботі зі зверненнями громадян, начальник фiнансового управлiння, начальник вiддiлу житловокомунального господарства, iнфраструктури, мiстобудування, екологii та архiтектури, начальник вiддiлу оборонної, мобiлiзацiйноi роботи та цивiльного захисту, завідувач сектору внутрiшнього аудиту |
3 |
ЛЮЛЬКА Юрій Анатолійович питання у сферах соцiального захисту населення, соцiально-економiчного розвитку району, захисту прав i свобод дiтей.
|
заступник голови райдержадміністрації |
9.00-11.00 |
І та ІІІ п’ятницю місяця |
начальник відділу по роботі зі зверненнями громадян, начальник управлiння соцiального захисту населення, начальник служби у справах дiтей, начальник вiддiлу соцiально-економiчного розвитку району |
4 |
НАБОКОВА Вікторія Вікторівна питання у сферах цифрового розвитку, цифрових трансформацiй, цифровiзацiї, органiзацiї роботи центрiв надання адмiнiстративних послуг, iнформацiйної дiяльностi та комунiкацiй з громадськiстю, apxiвнoї справи, культури |
заступник голови райдержадміністрації |
9.00- 11.00 |
ІІ та ІV середа місяця |
начальник відділу по роботі зі зверненнями громадян, начальник вiддiлу цифрового розвитку, цифрових трансформацiй i цифровiзацiї та органiзацiї дiяльностi центрiв надання адмiнiстративних послуг, начальник вiддiлу iнформацiйної дiяльностi, комунiкацiй з громадськiстю, начальник вiддiлу культури, сiм'i, молодi та спорту, начальник архiвного вiддiлу |
5 |
КУЗНЕЦОВА Катерина Валеріївна питання керівництва діяльністю апарату райдержадміністрації |
керівник апарату райдержадміністрації |
9.00-11.00 |
І та ІV четвер місяця |
начальник управлiння документообiгу, контролю, по роботi зi зверненнями громадян та органiзацiйного забезпечення, вiддiлу управлiння персоналом, начальник відділу по роботі зі зверненнями громадян, начальник вiддiлу ведення державного реєстру виборцiв, начальник вiддiлу фiнансово-господарського забезпечення, начальник вiддiлу правового забезпечення, запобiгання та виявлення корупцiї, взаємодiї з органами мiсцевого самоврядування |
6 |
КУЗІНА Юлія Володимирівна питання надання безоплатної первинної правової допомоги, питання запобігання та виявлення корупції
|
начальник вiддiлу правового забезпечення, запобiгання та виявлення корупцiї, взаємодiї з органами мiсцевого самоврядування райдержадміністрації |
надання безоплатної первинної правової допомоги |
І та ІІІ середа місяця |
працівники відділу правового забезпечення, запобiгання та виявлення корупцiї, взаємодiї з органами мiсцевого самоврядування райдержадміністрації, начальник відділу по роботі зі зверненнями громадян, начальники структурних підрозділів (за запрошенням) |
ГРАФІК
проведення виїзного прийому за місцем проживання громадян керівними працівниками райдержадміністрації
на ІI півріччя 2021 року
Прізвище, ім’я, по батькові, посада керівника |
Дні прийому |
Місце проведення прийому |
місяць |
|||||
липень |
серпень |
вересень |
жовтень |
листопад |
грудень |
|||
ПАНКОВ Андрій Вікторович Голова райдержадміністрації |
І –ІІІ середа
|
с. Андріївка Краматорського району |
|
|
|
Х |
|
|
м. Дружківка Краматорського району |
|
|
|
|
|
Х |
||
с. Іллінівка Краматорського району |
|
|
Х |
|
|
|
||
м. Костянтинівка Краматорського району |
|
|
Х |
|
|
|
||
м. Краматорськ Краматорського району |
|
|
|
|
|
Х |
||
м. Лиман Краматорського району |
|
|
|
|
Х |
|
||
м. Миколаївка Краматорського району |
Х |
|
|
|
|
|
||
смт. Новодонецьке Краматорського району |
|
Х |
|
|
|
|
||
смт. Олександрівка Краматорського району |
Х |
|
|
|
|
|
||
м. Святогірськ Краматорського району |
|
Х |
|
|
|
|
||
м. Слов’янськ Краматорського району |
|
|
|
Х |
|
|
||
смт. Черкаське Краматорського району |
|
|
|
|
Х |
|
||
БОЄВСЬКИЙ Сергій Олександрович перший заступник голови райдержадміністрації |
ІІ – IV понеділок |
с. Андріївка Краматорського району |
|
|
|
|
|
Х |
м. Дружківка Краматорського району |
|
|
|
Х |
|
|
||
с. Іллінівка Краматорського району |
|
|
Х |
|
|
|
||
м. Костянтинівка Краматорського району |
|
|
Х |
|
|
|
||
м. Краматорськ Краматорського району |
|
|
|
Х |
|
|
||
м. Лиман Краматорського району |
|
|
|
|
|
Х |
||
м. Миколаївка Краматорського району |
|
|
Х |
|
|
|
||
смт. Новодонецьке Краматорського району |
Х |
|
|
|
Х |
|
||
смт. Олександрівка Краматорського району |
|
Х |
|
|
|
|
||
м. Святогірськ Краматорського району |
|
Х |
|
|
Х |
|
||
м. Слов’янськ Краматорського району |
Х |
|
|
|
|
Х |
||
смт. Черкаське Краматорського району |
|
|
|
Х |
|
|
||
ЛЮЛЬКА Юрій Анатолійович заступник голови райдержадміністрації |
ІІ – IV п’ятниця
|
с. Андріївка Краматорського району |
|
Х |
|
|
|
|
м. Дружківка Краматорського району |
|
|
|
Х |
|
|
||
с. Іллінівка Краматорського району |
Х |
|
|
|
|
|
||
м. Костянтинівка Краматорського району |
Х |
|
|
|
|
|
||
м. Краматорськ Краматорського району |
|
|
Х |
|
|
|
||
м. Лиман Краматорського району |
|
|
|
Х |
|
|
||
м. Миколаївка Краматорського району |
|
|
|
|
|
Х |
||
смт. Новодонецьке Краматорського району |
|
|
|
|
Х |
|
||
смт. Олександрівка Краматорського району |
|
|
|
|
Х |
|
||
м. Святогірськ Краматорського району |
|
|
Х |
|
|
|
||
м. Слов’янськ Краматорського району |
|
Х |
|
|
|
|
||
смт. Черкаське Краматорського району |
|
|
|
Х |
|
|
||
НАБОКОВА Вікторія Вікторівна заступник голови райдержадміністрації |
І – ІІІ понеділок |
с. Андріївка Краматорського району |
|
|
Х |
|
|
|
м. Дружківка Краматорського району |
|
Х |
|
|
|
|
||
с. Іллінівка Краматорського району |
|
|
|
Х |
|
|
||
м. Костянтинівка Краматорського району |
|
|
|
Х |
|
|
||
м. Краматорськ Краматорського району |
|
Х |
|
|
|
|
||
м. Лиман Краматорського району |
Х |
|
|
|
|
|
||
м. Миколаївка Краматорського району |
|
|
|
|
|
|
||
смт. Новодонецьке Краматорського району |
|
|
|
|
Х |
|
||
смт. Олександрівка Краматорського району |
|
|
|
|
|
Х |
||
м. Святогірськ Краматорського району |
Х |
|
|
|
Х |
|
||
м. Слов’янськ Краматорського району |
|
|
Х |
|
|
|
||
смт. Черкаське Краматорського району |
|
|
|
|
|
Х |
ГРАФІК
проведення телефонного зв’язку з населенням «Гаряча лінія» керівними працівниками райдержадміністрації
на IІ півріччя 2021 року
№ з/п |
Прізвище, ім’я, по батькові (основні напрямки діяльності) |
Посада |
Часи прийому |
Дні прийому |
1 |
ПАНКОВ Андрій Вікторович керiвництво дiяльнiстю Краматорської районної державної адміністрації |
голова районної державної адміністрації |
11.00-12.00 |
ІІ вівторок місяця |
2 |
БОЄВСЬКИЙ Сергій Олександрович питання у сферах пiдготовки та виконання районного бюджету, житлово-комуналпьного господарства, інфраструктури, мiстобудування та архiтектури, екологiї, надзвичайних ситуацiй, оборонноiї та мобiлiзацiйної роботи, внутрiшнього аудиту |
перший заступник голови райдержадміністрації |
11.00-12.00 |
І понеділок місяця |
3 |
ЛЮЛЬКА Юрій Анатолійович питання у сферах соцiального захисту населення, соцiально-економiчного розвитку району, захисту прав i свобод дітей |
заступник голови райдержадміністрації |
11.00-12.00 |
І п’ятницю місяця |
4 |
НАБОКОВА Вікторія Вікторівна питання у сферах цифрового розвитку, цифрових трансформацiй, цифровiзацiї, органiзацiї роботи центрiв надання адмiнiстративних послуг, iнформацiйної дiяльностi та комунiкацiй з громадськiстю, apxiвнoї справи, культури |
заступник голови райдержадміністрації |
11.00- 12.00 |
ІІ середа місяця |
5 |
КУЗНЕЦОВА Катерина Валеріївна питання керівництва діяльністю апарату райдержадміністрації |
керівник апарату райдержадміністрації |
11.00-12.00 |
І четвер місяця |