Підприємців Донеччини запрошують на діалог влади та бізнесу
17 березня 2025 року відбудеться зустріч із представниками бізнесу регіонів у межах Національної Платформи «Діалог влади та бізнесу».
Тема обговорення – «Презентація цифрової, аналітичної платформи «Пульс» та нових інструментів взаємодії між владою та бізнесом».
Спікери:
Перший віцепрем'єр-міністр України - Міністр економіки України Юлія Свириденко.
Заступник Керівника Офісу Президента Віктор Микита.
Голова Державної податкової служби України Руслан Кравченко.
Представники Ради з питань підтримки підприємництва в умовах воєнного стану при Президентові України.
Зустріч відбудеться у форматі онлайн – трансляції о 17.00.
Посилання на трансляцію: https://www.youtube.com/@ДіалогВладаБізнес
Офіційний канал платформи: https://t.me/dialogvladabiznes
Національна Платформа «Діалог влади та бізнесу» створена у 2024 році за ініціативи Президента України Володимира Зеленського для оперативного вирішення поточних проблемних питань підприємців у кожному конкретному регіоні та територіальній громаді.
Головним завданням ініціативи є підтримка бізнесу, покращення економічного та інвестиційного клімату в регіонах, збільшення кількості нових підприємств та розширення існуючих виробництв, покращення динаміки податкових надходжень до місцевих бюджетів тощо.
Новий формат системного та конструктивного діалогу влади та бізнесу на регіональному рівні дозволяє вчасно реагувати на запити підприємців та підтримувати їх, формувати критично важливий в умовах війни пакет пропозицій загальнонаціонального рівня для розгляду на засіданні Конгресу місцевих та регіональних влад при Президентові України.
У межах цієї роботи щотижня на базі обласних військових адміністрацій проводяться відкриті онлайн зустрічі підприємців із представниками місцевої влади на яких кожен отримує можливість доносити до керівництва краю та представників центральних органів виконавчої влади на місцях свої пропозиції щодо покращення економічного клімату в регіоні, проблемні питання, які негативно впливають на розвиток підприємництва тощо. Один раз на місяць такі засідання проводяться особисто очільником області.
Раз на квартал проводиться регіональний форум за участі представників бюджетоутворюючих підприємств краю, профільних міністерств відповідно до запиту, очільників громад та інших для особистої комунікації, налагодженню звʼязків та покращення взаємодії.
Питання місцевого рівня підлягають невідкладному реагуванню та вирішенню.
Питання державного рівня оформлюються зверненнями та пропозиціями до відповідних інституцій.
За шість місяців роботи Національної Платформи у 24 регіонах проведено понад 500 засідань, залучено більше ніж 45 тисяч підприємців та 10 тисяч представників органів влади й експертів різного рівня.
Про платформу Пульс
Пульс - онлайн платформа для збору відгуку від бізнесу про взаємодію з державою. Мета платформи - створити єдиний цифровий інструмент для прозорих відносин між державою та бізнесом для підвищення якості державних послуг.
Тепер кожен підприємець може поставити оцінку послугам, які надає держава, та попросити допомогу з вирішенням проблем, якщо вони виникли. На етапі бета-тестування можна оцінити 22 держоргани, поступово їхня кількість збільшуватиметься.
Завдяки цьому інструменту можна буде побачити об’єктивну вимірювальну картину якості держпослуг і ефективніше та швидше реагувати на проблеми підприємців.
Наприклад, звернулися у податкову, ЦНАП чи інші органи і не задоволені якістю послуг, тоді можна залишити відгук на Пульсі. Заявку візьмуть у роботу, щоб виправити проблему, а підприємець отримає відповідь щодо свого запиту в онлайн-кабінеті.
Так само можна залишити і позитивний відгук, щоб масштабувати позитивні практики. Відгук від бізнесу відцифрують та на його основі буде сформований так званий Entrepreneur Satisfaction Score (Індекс задоволеності підприємців).
Серед планів - інтегрувати «Пульс» до більшості державних послуг, щоб була можливість надати миттєву оцінку більшості державних сервісів.
Що можна робити на платформі?
Залишити відгук і отримати допомогу.
Проголосувати за пріоритетні проблеми.
Переглянути аналітику звернень.
Відслідковувати статус обробки заявки.
Система складається з чотирьох компонентів — основної форми для звернень, дашборду, голосування за найбільші проблеми для бізнесу, та особистого кабінету підприємця.
В основній формі для надання відгуку підприємці можуть лишити відгук про взаємодію з державними органами та повідомити про проблему, якщо вона виникла. Для цього потрібно авторизуватися будь-яким зручним способом — електронним підписом, через банк ID або Дія.Підпис.
Після цього підприємцю запропонують пройти опитування щодо умов для ведення бізнесу та оцінки роботи державних установ. Далі за бажанням звернутися до держави - попросити про допомогу у вирішенні питань, якщо вони виникли, дати пораду щодо покращення бізнес-процесів або позитивний відгук з власного досвіду.
Ці звернення спрямовуються до Урядового контактного центру, де обробляються як звернення громадянина, або у складних випадках — до Ради бізнес-омбудсмена, якщо питання належать до її компетенцій. Термін обробки звернення - до 30 днів, згідно закону про звернення від фізичних осіб. Про результат обробки звернення буде повідомлено на електронну пошту заявника.
Дашборд - інформаційна панель для прийняття управлінських рішень з ключовими показниками, яка дозволить швидко оцінити стан задоволеності державними послугами у зручному для аналізу та сприйняття форматі. Вони доступні для всіх відвідувачів сайту.
Пульс - це не просто онлайн платформа для скарг і пропозицій. Пульс має стати консолідованим голосом підприємців і джерелом даних для реформ. Пульс створений як прикладний і прозорий інструмент взаємодії бізнесу з державою та держави з бізнесом, який відображатиме реальний стан бізнес-клімату в країні.