Гаряча лінія Мінреінтеграції вдосконалюється: зателефонувати стане простіше
Сьогодні до кол-центру цілодобової гарячої лінії Мінреінтеграції з кризових питань 15-48 надходить в середньому два дзвінки на хвилину в режимі 24/7. За одну 12-годинну зміну оператор приймає від 120 до понад 300 звернень. Щомісячно це понад 60 тисяч дзвінків. І їх кількість стрімко зростає.
Як забезпечити безперебійну роботу гарячої лінії, оператори якої були б у постійному доступі для людей? Ці та інші питання стали лейтмотивом робочої наради, яку провела Віцепрем’єр-міністр Ірина Верещук з керівництвом та операторами кол-центру.
Віцепрем’єр заслухала зріз проблем, з якими найчастіше звертаються люди. Серед них – пошук зниклих, виплати для ВПО, отримання статусу ВПО тими, хто переїхав з ТОТ до 24 лютого, реєстрація студентів ВПО в гуртожитках вишів, потреба в ліках, в тому числі для інсулінозалежних тощо.
За результатами наради прийнято рішення вдосконалити технічне оснащення кол-центру. Зокрема, запровадити нове програмне забезпечення. А також – вдвічі збільшити кількість операторів. Це дозволить приділяти додзвонювачам більше часу та ефективно надавати людям допомогу.
Джерело: Міністерство з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України