Алгоритм дій пацієнта з COVID-19 за відсутності декларації із сімейним лікарем
Маєте симптоми COVID-19, але не уклали декларацію з сімейним лікарем? Міністерство охорони здоров'я публікує алгоритм, що має робити пацієнт у таких випадках.
За відсутності сімейного лікаря пацієнту слід звернутися до гарячої лінії COVID-19. За номером гарячої лінії пацієнту підкажуть, як діяти.
- Гаряча лінія Донецької облдержадміністрації з питань COVID-19: 0 800 408 911
- Всеукраїнський контакт-центр МОЗ із протидії поширенню коронавірусної хвороби: 0 800 60 20 19 (працює цілодобово).
Також можна зателефонувати за номером 103. Диспетчер екстреної медичної допомоги опитає пацієнта і визначить, чи повинна їхати бригада ЕМД.
Екстрена медична допомога виїжджає на виклик лише у тих випадках, коли існує пряма загроза життю та здоров’ю людини. Рішення щодо госпіталізації бригада швидкої приймає, провівши обстеження. Якщо причин для госпіталізації немає, пацієнтам дають поради щодо лікування та самоізоляції.
Перелік симптомів та станів, при яких пацієнту може знадобитись госпіталізація https://bit.ly/3BAmIGu
Джерело: Міністерство охорони здоров'я України