Краматорська районна державна адміністрація (військова адміністрація)
Донецька область
Логотип Diia Державний Герб України
gov.ua Державні сайти України
  Пошук

Інформаційно-аналітична довідка про підсумки роботи зі зверненнями громадян за І півріччя 2021 року у Краматорській райдержадміністрації

Дата: 06.10.2021 11:20
Кількість переглядів: 374

Упродовж І півріччя 2021 року робота зі зверненням громадян в Краматорській райдержадміністрації проводилась відповідно до вимог Конституції України, Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», Постанови Кабінету Міністрів України від 12 серпня 2009 року № 898 «Про взаємодію органів виконавчої влади, Секретаріату Кабінету Міністрів України та державної установи «Урядовий контактний центр» (із змінами) та інших нормативно-правових актів.

 

Розпорядженням голови Краматорської райдержадміністрації затверджено графік особистого прийому громадян та особистого прийому осіб, які потребують безоплатної первинної правової допомоги керівними працівниками райдержадміністрації на ІІ півріччя 2021 року, графік проведення виїзного прийому за місцем проживання громадян керівними працівниками райдержадміністрації на ІІ півріччя 2021 року, графік проведення телефонного зв’язку з населенням «Гаряча лінія» керівними працівниками райдержадміністрації на ІІ півріччя 2021 року. Графіки розміщені на інформаційних стендах.

 

Також розпорядженням голови Краматорської райдержадміністрації утворена районна постійно діюча комісія з питань розгляду звернень громадян, затверджено її персональний склад. Проведена системна робота щодо розгляду звернень громадян та вирішення порушених у них питань. У першому півріччі 2021 року від мешканців Краматорського району до райдержадміністрації та через органи влади вищого рівня надійшло 126 звернень, з них безпосередньо  до  райдержадміністрації  6 звернень. 

 

Протягом І півріччя поточного року райдержадміністрація отримала 6 колективних звернень, анонімних та повторних звернень не надходило.

Причинами звернень громадян до органів влади вищого рівня, колективних     звернень є:

- бажання громадян швидше вирішити свої  проблемні питання;

- сподівання населення на вирішення порушених ними питань за втручанням органів влади вищого рівня.

 За характером і рейтингом основні питання, з якими зверталися громадяни до  райдержадміністрації   та  органів влади вищого рівня,  характеризуються таким чином:

- перше місце займають питання соціального захисту населення  - 97 звернень (призначення  та  виплата соціальних допомог,  нарахування  субсидіїї,   надання  матеріальної  допомоги);

- на другому місці  питання з вирішення комунальних проблем та питання аграрної політики і земельних відносин,  їх надійшло  по 5 звернень відповідно (проведення ремонту доріг, вирішення  земельних конфліктів);

- на третьому місці питання освіти – 4 звернення (закриття навчально-освітніх закладів).

 

Станом на 01.07.2021 року із загальної кількості звернень  вирішені по суті - 126, в тому числі задоволено - 62, роз’яснено - 43, відмовлено - 0, повернуто авторові відповідно до ст.7 ЗУ № 393/96-ВР – 1, направлено  за належністю - 20, не підлягали розгляду відповідно згідно ЗУ «Про звернення   громадян»  -  0.

 

Значна увага в райдержадміністрації приділяється дотриманню вимог діючого законодавства з розгляду звернень громадян, підвищенню рівня виконавської дисципліни щодо додержання термінів розгляду звернень, персональної відповідальності посадових осіб з кваліфікованого, всебічного розгляду звернень, надання повних обґрунтованих відповідей               з посиланням на норми закону та порядок оскарження прийнятих рішень. Протягом І півріччя  2021 року в райдержадміністрації  порушень термінів розгляду звернень громадян  не  припускалось.  Рівень виконавської дисципліни склав 100 %.

 

Звернення  громадян  забезпечують постійний зв’язок між державою та  громадянами,  чутливо відображують стан суспільства, його проблеми, ставлення людей  до  органів влади.  Найважливішими завданнями райдержадміністрації при розгляді звернень громадян - є  надання   максимально  можливого  сприяння  у  вирішенні   їх  проблем.



« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування